World of Warcraft
Málem bych zapomněl přidat trailer, který můžete stahovat v HD kvalitě ZDE!
Podle GameStopu by měl nový datadisk vyjít 1. listopadu 2010 tzn. že by beta mohla začít už na jaře.
Maximální level bude navýšen na 85.
Dvě oblasti pro level 1-15.
Gilneas bude ostrov pro level 1-15.
Nový guild systém přidá do hry nové výhody pro guildu, jako jsou levnější opravy, menší ztráta durability při wipu nebo masivní ressurect.
Tzv. fázové questy budou upravovat území podle splněných úkolů. Břehy se budou více zaplavovat v závislosti na pokročení v příběhu.
Bude přídáno více slotů na charaktery, ale možná ne hned při spuštění Cataclysmu.
Bude upraven výběr charakterů.
Je zde pár nápadů pro lidi, kteří nepoužívají powerleveling. Věci jako downleveling (snížení levelu) pro sebe bude možné, ale nejspíš ne při spuštění Cataclysmu (snad to bude časem lépe vysvětleno).
Úprava charakteru se Blizzardu moc líbí a chtěli by tento systém vylepšit. Prozatím nejsou žádné další podrobnosti.
Dancing (tancování) je stále ve vývoji, že bychom se nakonec přeci jenom dočkali úpravy vlastního tance?
V Azerothu budete moci létat. Spousta oblastí bude změněna. Některé, jako Elwynn Forest projdou minimální změnou, ale další, jako Barrens, budou rozděleny na dvě Deathwingem.
Wailing Caverns se promění v tropickou oblast.
Desolace se také zazelená a budou zde malá jezírka.
Auberdine bude zničena a Noční elfové založí nový tábor kousek na severu. Garrosh, který chce získat více z území elfů, nechá vybudovat ochrannou barikádu na jihu Darkshore, podobné té na severu Barrens.
Stonelaton bude očištěn Gobliny, Azshara bude nová Gobliní oblast, a hory které se tu nachází použijí Goblini k vytvoření jejich nového města.
Bude přidáno 7 nových oblastí: Twilight Highlands, Mount Hyjal, Deepholm, Uldum, Gilneas, The Lost Isles, Sunken City of Vashj'ir.
Startovní oblasti Worgenů a Goblinů budou pro 1-15 level.
Sunken City of Vashj'ir je podvodní oblast a také domov Lady Vashj předtím, než se vydala branou do Abyssal Maw. Abyssal Maw Vás vezme do Elemental Plane of Water, což bude také podvodní oblast, kde budete moct v některých částech chodit. Noví podvodní mounti budou součásti datadisku a budou mít stejnou rychlost jako normální létající mounti (jenom 60%?)
Deepholm bude centrem datadisku, bude zde několik portálů, které Vás teleportují na Hyjal, Uldum atd. Twilight Hammer nyní slouží Deathwingovi a pomáhají mu zvýšit jeho sílu v Temple of Earth v centru mapy.
Uldum bude rozdělen na dva dungeony a bude inspirován Egyptskou mytologii. Uldum je domovem Tolvirem, který byl vytvořen Titány.
Ragnaros využil cataclysmu k návratu zpět z Plane of Fire, kam byl Vámi poslán, a oblehl World Tree (Strom Světa), aby ho spálil na popel. Malfurion je zpět z Emerald Dream. V celé oblasti Hyjal bude hojně využit systém fázových questů.
Twilight Highlands budou chtít získat Grim Batol zpět.
Ogrimmar nebude zničen, byl to jenom žert od vývojářů.
Undercity bude upraveno kvůli létaní v Azerothu a bude vypadat mnohem lépe než teď.
Deepholm nebude přidán k Azerothu, ale bude zvlášť, takže nás nejspíš čeká loading.
Obecně
Zatím nejsou v plánu nové classy (hero classy).
V Cataclysmu se změní ability, jejich ranky budou pryč a ability se budou zlepšovat s levelem.
Zatím není v plánu povolit více, než dvě hlavní profese.
Zatím není v plánu přidat více, než 2 specializace v dual-spec systému.
Batohy budou trochu větší.
Nikdy nebudete moci očistit Corrupted Ashbringer.
Vývojáři chtějí udělat ze Shamana dobrého skupinového healera a chtějí buffnout Chain Heal ještě víc.
Obojživelní mounti budou přidány do hry až později.
Každá healovací classa bude umět dispell magic.
Engineeři budou moct vyrábět luky (někdy v budoucnu).
Pokud už máte 310% mounta, navýší se Vám všichni 280% mounti na 310%.
Nová rasa – Worgens
Diskutovalo se i o jiných rasách, ale vývojáři nakonec zvolili Worgeny, protože prý Aliance potřebuje nějaké "zrůdy". :)
Genn Greymane uzavřel Greymane Hradbu, aby ochránil svůj lid před pohromou.
Arugal byl ochránce, vyzval Worgeny do boje o Gilneas, ale časem byl překvapen, jak nebezpečný byl tento tah.
Worgeni mají vlčí temperament a určitý čas jsou samotnými zvířaty.
Jedna z raciálek Worgenů bude Dark Flight, který umožní na krátkou chvíli sprintovat.
Worgeni a jejich raiálky
Darkflight – Zvýší rychlost běhu o 70% na 6 vteřin, každé 3 minuty a pokud nejste ve Worgení formě, tak už budete.
Viciousness – Zvyšuje damage o 1%.
Abberation – Zmenšuje trvání Curse a Disease, které jsou použity znova o 15%.
Flayer – Skinning skill zvýšen o 15, skinnovat můžete mnohem rychleji a nepotřebujete k tomu ani nůž.
Worgeni budou mít přístup ke všem classam kromě Paladina a Shamana.
Worgen Rogue - Stealth Mode:
Startovní atributy všech class u Worgenů
Mount není 100% potvrzen, je to jen návrh vývojářů.
Mapa startovní oblasti Worgenů
Nové rasa – Goblini
Goblini jsou "technologická" rasa z Kezanu, jejich území bylo zničeno, a tak se vydali hledat pomoc.
Cataclysm zasáhl Kezan opravdu těžce a z velké části úplně zničil. Gobliny nyní najdeme na Ztracených Ostrovech (Lost Isles)
Za Goblina budete začínat v neutrální oblasti a eventuelně se můžete přidat k Hordě, samozřejmě po splnění některých questů.
Raciálka: Rocket Belt má hned několik možností, můžete ji použít jako odpálení sama sebe vpřed nebo vypálit na target rakety.
Goblini a jejich raciálky
Rocket Jump - Aktivuje Váš raketový opasek, se kterým skočíte do výšky 20 yardů každé 2 minuty.
Rocket Barrage – Vystřelí rakety z Vášeho opasku do nepřítele vzdáleného maximálně 30 yardů každý 2 minuty (má společný cooldown s Rocket Jump).
Time is Money – Zvýšení útočné rychlosti o 1%.
Best Deals Anywhere – Největší možná sleva, nehledě na reputaci.
Pack Hobgoblin – Zavolá Vašeho pomocníka, který poslouží jako banka každých 30 minut.
Better Living Through Chemistry – Navýšen Alchemy skill o 15, potiony Vám doplní více života/many.
Goblini budou mít přístup ke všem classám kromě Paladina a Druida.
Classy - peti:
V patchi 3.3 nebudou dostávat peti AoE dmg od bosse, samozřejmě to neplati v PvP.
V patchi 3.3 budou mít peti společné staty s vašimi.
Hunter
Hunter už nebude mít manu.
Hunter bude používat focus (podobné jako energie u rogue), už žádné další starosti s intelectem nebo mana regenem.
Focus má stále regenerování.
Rogue ma regeneraci energie 10/sec, Hunter bude mít regeneraci focusu 6/sec (12/sec se steady shotem).
Jeden útok bude stát 30-60 focus.
Hunter bude mít menší cooldowny na abilitách.
Naboje budou jako item, ne jako spotřební zboží. :)
Hunterům budou padat epické náboje z bossů, nebo si je budou moci zakoupit za emblémy, zatím ještě není rozhodnuto.
Druid:
Zatím není v plánu dát feral druidům legendární zbraň.
Trollové a Worgeni budou mít své vlastní formy.
Mage:
Mage pro Noční Elfy bude přidán, protože jsou dobří v používání arcane magie.
Molten Armor bude změněn.
Priest
Shadow Priest nejspíše dostane kouzlo hromadného ničení a budou mu odebrány některé cooldowny.
Rogue:
Blizzard chce vidět Rogue s daggerama.
V patchi 3.2.2 budou upraveny talenty v assassination.
Jeden z plánů pro Cataclysm je změnit počátek sublety talentů na pasivní schopnosti.
Shaman:
Mana tide totem bude obnovovat manu mnohem více.
Enhancement Shaman nebude používat Intelect, budou mu proto změněny talenty.
Shaman (Elemental) je často považován za věž, která hází jeden chain lighting za druhým, proto budou totemy upraveny pro větší zábavu.
Warlock:
Soul Shardy už se nebudou sbírat do batohu. To uděla hraní trochu zábavnější.
Soul Shardy budou integrovány do interfacu (podobně jako má DK runy).
Dostanete tři shardy na boj, mimo combat se znovu rychle doplní.
Bude možné získat další shardy během dlouhého boje při použití Drain Soul.
Soul Burn (nové kouzlo): Cost 1 Shard, 30 sec cooldown, off the GCD. Zesiluje následující kouzlo (ne všechny).
Empowered Searing Pain: Následující 3 Searing Painy budou critical.
Empowered Summon Demon: Instantní kouzlo.
Empowered Soulfire: Instantní kouzlo (něco jako PoM Pyro).
Empowered Fear: Instantní kouzlo.
Empowered Death Coil: Delší "fear", větší bonus z healingu.
Jde použít jen v vombatu, summony a démoni už nebudou stát žádný shard.
Warlockovo přežití nebylo přilis dobré na začatku Wrath of the Lich King, ale je to tak, jak si Blizzard představuje.
Warrior:
Arms ztratil jednu z hlavních abilit, když byl Mortal Strike přidán více classám, proto se pracuje na jeho náhradě.
Warrior nebude postihnut jako ostatní classy itemizací.
Obecně
Battle of Gilneas bude nový battleground, kde budete zabírat jednotlivé části města.
Tol'barad bude nová PvP zóna ve stylu Wintergrasp. Budou zde i daily questy a extra daily questy pro vítěze.
Do hry bude přidán nový odměňovací systém pro battlegroundy a nabídne odměny podobně, jako u Arén.
Nové arény budou také přidány.
Rated Battlegrounds
V battlegroundech jde nyní získat rating.
Každý týden bude jeden z Bg hodnocen jako BG týdne.
Když vyhrajete dostanete body, když prohrajete nic neztratíte, ale ani nedostanete.
Budou přidány nové PvP tituly.
Počet arena bodů bude omezen.
Tol'barad
Tol'barad je směs Lake Wintergrasp a Netherstorm.
Tým, který vyhraje dostane speciální questy. Když nebude bitva tak se zabavíte raidem či questy.
Mana 5/sec bude odstraněna. Regenerovat manu bude jenom Spirit.
Všichni healeři dostanou tolik oblíbený skill Meditation (zvýšená regenerace v combatu).
Mágové a Warloci už nebudou mít spirit v gearu, jako to je teď.
Spell Power bude odstraněna. Od nynějška bude Intelect určovat množství many a Spell Poweru.
Hunteři a Enhancement Shamani si už nebudou muset dělat starosti s intelectem.
Attack Power bude teké odstraněn.
Agilita bude přidávat 2 AP pro roguny, huntery, shamany a druidy. Alespoň už Vám nebudou krást charaktery v plátu žádný věci.
Defense bude odstraněna. Žádné další starosti ohledně capu. Tanci budou potřebovat anti crit talent (Survival of the Fittest).
Armor Penetration bude odstraněna. Bylo to příliš složité a od teď bude nahrazena mistrovstvím (mastery).
Mistrovství (mastery) Vás bude dělat lepším.
Haste bude zvyšovat obnovu energy, run, rage a focusu.
Block value půjde stranou. Block mitigate bude procentuálně z damage. Nyní skutečný stat.(Snad to bude více upresneno).
Bez Defense, Spell Poweru, Attack Poweru bude více staminy pro všechny.
Cross Server LFG
Tento systém Vám umožní jít 5-man instanci s hráči z jiných serverů, uvidíte je přímo v LFG kanálu.
Pokud úspěšně dokončíte instanci s hráči z jiných serverů a budete leader, dostanete speciální odměnu.
Cross Server LFG bude přidán v patchi 3.3.0.
Icecrown Citadel - Raid
Bude se jednat o 10 a 25 man verze s 12ti bossy.
Bude zde využit systém teleportů známý z Ulduaru.
Nebude chybět Sindragosa (královna Frost Wyrmů) a samozřejmě Arthas.
Icecrown Citadela bude mít 4 podlaží.
Ve 2. patře se k Vám přidá vůdce Vaši frakce a společně budete bojovat proti druhé frakci pro přístup do 3. patra. Budete moci používat speciální rakety a katapulty.
3. patro bude největší ze všech a bude rozděleno na 3 křídla.
Ve 4. patře je místo, kde budete bojovat se samotným Arthasem.
Legendární item
Shadowmourne – legendární sekera, která bude padat z Arthase místo Frostmourne, protože by ovládnul Vaší postavu a stal by se pak z Vás nový Lich King.
Casteři dostanou Legendární item v jedné z prvních raid instancí datadisku.
Icecrown Citadel - Dungeons
Icecrown Citadel bude mít 5-man dungeon.
Bude rozdělen na 3 různá křídla a bude zde 8 bossů. Pro přístup do druhého a třetího křídla budete muset splnit epické questové linie.
Budete bojovat po boku hrdinů Hordy a Aliance
4 raid instance v Cataclysmu
Grim Batol, Skywall, The Firelands, Blackwing Descent
Dungeony v Cataclysmu
Grim Batol, Uldum, Deepholme, Skywall, Abyssal Maw, Blackrock Caverns
Staré dungy předělány na HC
Deadmines, Shadowfang Keep
Abyssal Maw (pro level 78-82)
Abyssal Maw je jeden ze dvou 5-man dungeonů v Sunken City of Vashjir
Je to obrovský vír uprostřed oblasti.
Vchod bude na dně oceánu. Budete mít možnost vidět oceán skrze okna v dungeonu, a můžete tak prozkoumat nové vodní efekty Cataclysmu.
Elementálové Azerothu způsobili velký zmatek ve světě, když byli pod nadvládou Starých Bohů.
- Pro ochranu Azerothu před těmito hrozbami, uvěznili Titáni Staré Bohy hluboko pod zem a uvěznili příliš agresivní elementály do jimi vytvořeného Elemental Plane, což je bezpečné vězení, kde mohou elementálové přebývat, aniž by nějak ohrozili Azeroth.
- Byly vytvořeny čtyři části tohoto pravěkého vězení s ideálním prostředím pro každý typ elementalů. Od té doby elementálové vzduchu, vody, země a ohně doslova válčí mezi sebou, vedou velkolepé bitvy mezi svými říšemi. Jedna z částí Elemental Plane´s je obrovský oceán nazývaný Abyssal Maw, je to domov vodních elementálů. Legendy vypráví o Neptulon the Tidehunter, velmi mocné bytosti, která vládne podmořskému světu, vlastní mocnou zbraň, která dovoluje vlastníkovi ovládat většinu moří Azerothu. Tak daleko, od všeho živého, zůstal artefakt bezpečně uvnitř Abyssal Mawu. To se však brzy změní.
- V Deepholmu, světě elementálů země, je Dračí Aspect Deathwing na pokraji aktu, po kterém se vyřítí z Elemental Plane na Azeroth. Tento čin změní povrch světa a zničí bariéru, která odděluje Azeroth od říše elementálů. Jestli Neptulon a jeho přívrženci uzavřeli spojenectví s Deathwingem zatím není známo. Bez ohledu na to, je-li Deathwing opravdu zodpovědný za otevření Abyssal Mawu, ohavné a čestné frakce budou stejně hledat legendární zbraň Neptulona. Ten, kdo tuto zbraň vlastní, získá moc ovládat světová moře, moc jako nikdo, dokonce ani nikdo z Hordy nebo Aliance, by neměl vlastnit takovou zbraň.
Halls of Origination
Bude zde vězení s výtahy pro přístup do vyšších pater a celkem 7bossů.
Je to jeden z prvních pěti členných dungeonů ve ztracené poušti Uldum.
Je to ultimátní titánský dungeon, kde se odehrává příběh několika Titánů.
Potkáte zde také slavného objevitele Branna Bronzebearda.
Lost City Tol'vir
Venkovní 5-man dungeon. (jako je například Zul'Gurub)
Blackrock Caverns
Blackrock Caverns je zcela nová instance umístěná uvnitř hory Blackrock.
Nyní je to drůhá Deathwingovo základna obsazena klanem Twilight's Hammer.
Dungeon bude mít úplně nový vzhled, nový loot a také nepřátele. A také se tu skrývá něco velkého.
Blackwing Descent (Raid)
Nefarian se vráti a to v nove instanci inspirované Blackwing Lairem s novými looty, novým vzhledem a novými nepřáteli.
Firelands (Raid)
Firelands je Elemental Plane of Fire.
Budete bojovat proti Ragnarosovi v jeho plné síle, a už to bude opravdu jeho poslední bitva.
Onyxia 5th anniversary
Onyxie je vrátí v nové a vylepšené instanci.
Loot list bude aktualizován a "nové itemy budou mít vylepšeny staty. Vzhled zůstane u starých věcí stejný.
310% létející mount "Brood of Onyxia" bude opravdu velmi vzácný drop.
Deathwing je vůdcem Black Dragonblight (Černé letky) a bude hlavním nepřítelem v datadisku.
Deathwing naslouchal Starým bohům po příchodu Plamené Legie, od té doby se stal velmi silným a šíleným.
Jeho plán je chytit nic netušící Alianci a Hordu do něčeho velkého, do Elemental Planes.
Elemental Planes bylo vytvořeno Titány na uvěznění elementálů, kteří z toho nebyli zrovna nadšeni, a někteří jako Ragnaros přímo zuřili.
Obecně
Bude přidán "multi-gains", což znamená, že místo jednoho bodu u trade skillu se Vám jich může přičíst mnohem více (například 5 za rare item, avšak za zelené bracery jen jeden).
Gathering by měl být mnohem zábavnější.
Engineering je velmi zábavná profese, ale není příliš užitečná a tak ji mnozí vyměňují za jinou, proto budou do hry přidány věci typu Jeeves nebo Wormhole Generator, aby se Engineering stal více rozšířeným.
Fishing projde opravdu velkými změnami, zatím nejsou známy větší podrobnosti, ale bude to velmi zábavné.
Armorsmith a Weaponsmith specializace jsou velmi populární a každý Blacksmither mohl mít jen jednu specializaci, to je důvod, proč to bylo ve Wrath of the Lich King ignorováno. Nakonec je to lepší, než aby někdo mohl vyrábět jenom obouruční zbraně.
Herbs a Ore Nodes budou upraveny se změnami.
Archeology:
Tato profese vylepší hráči postavu.
Sekundární profese (jako cooking).
V této profesy budete sbírat Artefakty, které budou po světe schovány.
Potřebujete ji k odemknutí Path of the Titans.
Speciální odměny jako jsou non-combat peti, okamžitý přesun do instance, tituly, unikátní recepty pro ostatní profese, atd.
Archeologie Vás odměňuje "starými symboly" a dá Vám odměny typu snížení fearu stunu sapu.. atd.
Reforging
Díky Reforging si budete moci upravit svůj gear (vybavení).
Bude to opravdu levná profese, budete potřebovat někoho kdo je Blacksmith / Leatherwork / Tailor / Jewelcrafter nebo Engineer.
Každá z profesí bude na určité typy věcí.
Nevýhoda bude v tom, že budete muset redukovat jeden stat.
Path of the Titans je další skvělá funkce, kterou můžeme zařadit do odměňovacího systému na maximálním levelu. Tato funkce implentuje do hry třetí druh glyphů nazývající se "Ancient Glyph". Tyto speciální glyphy nebudou přístupné přes Inscription a také nejsou specifické pro jednotlivé classy.
Každý si odemkne svojí cestu, na které bude kráčet v průběhu hry. Jak budete postupovat, budou sa Vám také otevírat nové specialní glyph sockety (políčko pro další glyph). Pokud budete chtít změnit cestu, budete to moct udělat kdykoliv respecem.
Tyto prastaré glyphy (Ancient glyphs) získáte právě z nové profese Archeologie, která bude sloužit k obnově nebo prodeji artefaktů. Každá cesta bude mít 2-3 typy za rank, a znova budete moct respecnout pokud se rozhodnete jít jinou "cestou".
Path (cesty) budou:
Path of Aman’Thul, the High Father
Path of Eonar, the Lifebinder
Path of Norgannon, the Dreamweaver
Path of Khaz’Goroth, the Shaper
Path of Aggramar, the Avenger
Path of Golganneth, the Thunderer
Váš postup v path (cestě) budou urychlovat věci jako plnění questů(úkolů), raidování, hraním PvP, vylepšováním profesí, atd. s týdenním omezením. Za nějaký čas se vám odemknou nové ancient glyphy, které vylepší Váš character.
Tento nový systém bude přístupný pro všechny hráče po dosažení maximálního, tedy 85. levelu. Je taky možné, že budou časem přidány další cesty(path) v budoucím patchi.
Existuje příliš mnoho talentů, mnoho z nich je nudných a dávají pasivní bonusy (1% hit bonus, atd.).
Cílem je, aby se talenty více "využily".
Staré pasivní bonusy budou automaticky přidány k vašemu specu prostřednictvím systému Mastery. Čim víc bodů ve stromu tim více bonusu.
Mastery bonusy sníží potřebu (energy, rage mana...) na vaše ability a zvýší vaší armor penetration, atd.
Guild Interface
Budete moci vyrábět guildovní heirloom věci, které budete moci předávat lidem v guildě.
Guildy budou mít své vlastní achievmenty, některé staré achievmenty budou změněny na guildovní achi.
Nyní můžete zkontrolovat profesy každého z Vaší guildy a kontrolovat jejich recepty, abyste zjistili, zda mohou vytvořit danný item.
Rovněž budete mít možnost spolčit se s guildou a chodit na společné raidy přez kalendář.
Guild expy dostanete za zabíjení bossů a vítězství v BG, či jiných aktivit, budou však týdně limitovány.
Za každý guild level bude jeden talent point, tyto talenty ovlivní celou Vaši guildu.
Talenty v guild stromě Vám zlevní opravu, přidají goldy, zlevní náklady na spelly...
Guild talenty půjdou resetovat.
Jakmile bude Vaše guilda na levelu 20, guild zkušenosti se mění na body, za které jsou odměny (mounti, lektvary, plány k profesím...).
Guild Interface
Guildy budou mít své vlastní achievmenty, některé staré achievmenty budou změněny na guildovní achi.
Guildy budou mít tzv. leveling systém, který se bude vyvíjet, každý tedy může přispět k tomu, aby byla guilda lepší (guildovní talent strom, atd.).
Rovněž budete mít možnost jít s jinou guildou raidy přes kalendář.
Otázka: Jaký je příběh World of Warcraft: Cataclysm?
Odpověď: Zatímco pozornost Hordy a Aliance zůstala na pevném Northrendu, zlo spalo v Deephome, (země v elementární rovině). Ukryt v samotné svatyni zůstává, dračí Aspect Deathwing, kde čeká a zotavuje se ze zranění při jeho poslední bitvě proti Azerothu, svou nenávist k nižší bytosti, už nevyléčí a tak čeká na svou příležitost, dokud nebude svět v požáru a lávě.
Brzy se Deathwing the Destroyer(Ničitel) vrátí do Azerothu a jeho erupce z Deephome bude roztahaná po celém světě, takže po sobě zanechá velké trhliny napříč kontinenty. Jak Aliance, tak Horda a všechny ostatní rasy, budou svědky pohromy epického Cataclysmu.
Tvář Azerothu se změnila navždy, jako důsledek ničivé zkázy. Hráči budou mít možnost znovu expit ve známých oblastech Kalimdoru a Eastern Kingdoms, Northrend zůstane "zamrzlý".
Otázka: Jaké jsou znaky World of Warcraft: Cataclysm?
Odpověď:
Dvě nové hratelné Rasy: Čeká nás super dobrodružství s novými rasami a to s prokletými Worgeny u Aliance a obratnými Gobliny u Hordy.
Level Cap zvýšen na 85: Získáte nové schopnosti, možnost nových talentů a pokrok prostřednictvím systému "path" (cest), nový způsob pro hráče, jak vylepšit postavu.
Klasické zóny upraveny: Původní zóny napříč kontinenty původního Kalimdoru a Eastern Kingdoms byly změněny navždy a aktualizovány s novým obsahem, od zdevastovaných lokací typu Badlands, až po rozbité Barrens, které bylo rozděleno na dvě části.
New High-Level zóny: Prozkoumáme nově otevřené části světa včetně Uldumu, Grim Batol, Hyjal a velké potopené město Vashj'ir pod mořem.
Raid instance budou težší než kdy předtím: Užijete si více obtížnostních módů než s předchozím datadiskem, s možností náročnější verze všech runů.
Nové classy k jednotlivým rasám: Budou přidány nové classy jako gnome priest, blood elf warrior a další nové kombinace.
Guild: Guildovní odměny ve formě achievementů.
Nové PvP zóny, ranky v battlegroundech: PvP daily questy na ostrově Tol Barad, nové zóny ve stylu Wintergrasp a nové Battlegroundy s ranky.
Archeologie: Nová sekudnární profese pro získávání artefaktů a speciálních odměn.
Létaní v Azerothu, prozkoumáte svět, jako nikdy!
Otázka: Proč jste se rozhodli změnit kontinenty Kalimdor a Eastern Kingdoms?
Odpověď: Při vytváření předchozích datadisků jsme se toho opravdu hodně naučili, hlavně po technické stránce, aby hráči měli lepší zážitek ze hry - ale většinu nových věcí jsme vytvořili pro vysoké levely. Cítili jsme, že jsme mohli vylepšit Outland a Northrend a vylepšit také herní zážitek při levelování v původním světe. Představte si, úpravou známé oblasti, jako je Darkshore, který byl zničen Cataclysmem a pak se objeví zcela nová města a questy v jiných částech této oblasti.
Kalimdor a Eastern Kingdoms jsou pro World of Warcraft tradice a my chceme, aby tyto oblasti zůstaly důležitou součástí hry. Naším cílem je, aby se hráči vyrovnali s posunem příběhu, to také přináší více zábavy jak pro nové hráče, tak pro ty stávající.
Otázka: Jak jste se rozhodovali o dvou nových rasách, Worgenech a Goblinech?
Odpověď: Komunita chtěla Gobliny a my viděli jako nejlepší příležitost právě tento datadisk. Probíhající globální změny jsou ideální dostat Gobliny do popředí a nabídnout větší rozhled do jejich minulosti, protože katastrofická událost datadisku je opravdu hit.
Pokud jde o Worgeny, hráči se chtěli dozvědět více o Silverpine Forest. To je skvělá příležitost k prozkoumání, jaká tajemství leží za Greymane zdí. Worgeni jsou agresivní a brutální rasa, což je něco, co vidíte často mezi rasami Hordy, ale je jedinečný mezi rasami Aliance.
Otázka: Mají tyto dvě rasy nové začáteční lokace?
Odpověď: Ano, každý ze začínajících bude mít svoji začáteční oblast s úkoly měnícími vzhled oblasti, podobně jako u DK.
Otázka: Které klasické zóny byly přepracovány? Můžete uvést nějaké příklady změn?
Odpovědi: Téměř všechny lokace z původní hry. Zóny jsou změněny do určité míry, ale rozsah změn se liší podle oblasti. Například Darkshore je zatopen a byl zcela přepracován. Barrens bylo rozděleno na dvě části, jedna polovina je pro hráče s malým levelem a druhá je pro hráče s větším levelem. Azshara je nyní pro nízké levely jen pro Hordu a propojeno přímo do Orgrimmaru. (Asi jako náhrada za Durotar, pozn. překladatele)
Otázka: Bude přidána do hry nová classa či Hero classa?
Odpověď:Ne, v tomto datadisku to neplánujeme, budou přidány nové classy pro stávající rasy, proto budou v dalším datadisku.
Otázka: Budou potřebovat datadisk, abych byl svědkem změny?
Odpověď: Cataclysm se bude týkat všech, bez vyjímek. Bez datadisku nebudete moct navštívit nové oblasti, ovšem staré (ale změněné) oblasti zůstanou přístupné i se základní hrou.
Otázka: Budou nějaká vylepšení grafiky a změní se minimální systémové požadavky?
Odpověď: Ano, bude další úprava a aktualizace, aby svět po grafické stránce vypadal pěkně. Například jsme vylepšili vzhled vodní hladiny (voda bude opravdu tekoucí). Systémové nároky uveřejníme až před vypuštěním hry.
Blizzard přezdívá Tauren P
aladiny "Holy Cow".
Barrens a Desolace se nam zazelená a bude vypadat opravdu pěkně.
Darkshore bude trochu poničen a okupován Hordou!
Ve Stonetalonu vybuchne sopka.
Budou podvodní questy.
Velká změna v Burning Steppes.
Nové odměny pro PvPčkáře, něco jako byly dříve tituly (v původním WoW).
Proč jsou Night Elfové magy? Chilton: "protože jsou velice roztomilí"
Jak bude vyřešen problém s kempením postav, když budete moct všude létat. Chilton: Hmmm...budete muset hrát na PvE serveru.
Fanoušci: "Chceme 31 bossů v Icecrown". Blizzard: "Můžeme Vám dát Ten Horsemen" (10 Horsemanů) :)
Další skutečnosti o datadisku
Cataclysm bude vlastně takový masový revive, tady je seznam těch, co se vrátí mezi živé:
Ragnaros - zaútočí na svět u Hory Hyjal a následně bude součástí svého vlastního ohnivého plánu.
Nefarian - Po přežití bojů v BRS se přidá ke svému otci Neltharionovi (Deathwing)
Malfurion Stormrage - Bude hájit svět v (druhé) bitvé o Mount Hyjal
Deathwing (Neltharion) - Bude nedílnou součást invaze (jaké?)
Naopak většina postav přežije, ale proběhnou u nich různé změny:
??Thrall bude unesen aliancí (nejspíše se objeví Chain Q na jeho osvobození)??
King Vrynn rozpoutá válku proti Hordě.
Garrosh Hellscream nastupuje po zmizení Thralla na post náčelníka hordy, nechá zavraždit Cairna Bloodhoofa jako zrádce.
Baine Bloodhoof (syn Cairna) je nominován jako náčelník taurů.
Kmen Twilight Hammer se stavá poddaným Deathwingovi
Brann Bronzebeard nás bude provádět instancemi Uldum a Grim Batol.
Ke Grim Batolu mám také ještě další informace:
Jde o instanci umístěnou v západním Wetlands, kde trpaslíci skladují vše, co se týká draků
Tato pevnost sehrála velkou roli v knize Den draka, kdy odtud létaly orkské jednotky na dracích a zotročovali si zde draky
V Cataclysm by mělo jít o 5men a 10+25 men instanci. 10+25 bude mít navíc bosse Deathwinga
Další informace mám k obrázku, který znázorňuje nová území:
Gilneas a The Lost Isles se stanou novými základnami pro Worgeny a TLI pro Gobliny.
Deepholme, Sunken City a Twilight Highlands budou zóny kde by se mělo levelovat z 80 na 85.
Celý svět projde masivními změnami, dobrou zprávou je létání po Azerothu, špatnou je to, že to budete hodně potřebovat, protože některé zóny jsou roztříštěny tak, že nelze přejít z jedné části na druhou.
Hodně se změní Player, Guild a World progressing engine, bude to vypadat následovně:
Hráč něco změní a změna se promítne jen hráči. Něco jako v Icecrown, když jste udělali chain pro Ebon Blade, mohli jste navštovovat nový kemp.
Guilda něco změní a změna se promítne jen guildě. Například odprogressujete dung, na mapě bude ikonka, že vaše G to již vyčistila, budete se moci pohybovat volně po instanci, možná v ní i létat a tím si třeba odpustit příště trash. Resety jsou volitelné už nyní, takže se můžete v klidu soustředit na progress nových bossů.
World progress by měl vycházet postupně podle patchů. Jde o jistou možnost změny aktuálních podmínek. Dobíjení aliančních měst, jejich obsazování, bránění vlastních základen. World progress by měl odlišovat realmy podle aktivity jednotlivých hráčů. Prý ale nepůjde o denní, nebo týdenní boje, na to, aby jste úspěšně obsadil alianční základnu bude potřeba doby v řádu měsíců.
A nyní to nejzajímavější. Blizzard nám naznačoval, co bude dalším datadiskem již po vydání Wrath of the Lich King? Nevěříte? Tak se zajděte podívat do Halls of Lighting. Těsně před Lokenem (poslední boss) se totiž vznáší obrovská mapa, která vypadá úplně stejně, jako bude vypadat Azeroth po katastrofě (cataclysm). Navíc Loken těsně než zemře praví: "Moje smrt povede ke konci světa" a s těmito slovy skončí v plamenech jiný glóbus za ním. Tato slova mají ale také spojení s objevím se Algalona the Observera.
Komentáře
Přehled komentářů
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Mnoho úkolů
-- Eventy a odměny každý den
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný GM team
-- PvP ranky funkční
-- Antihack, Anti-Wpe, Anti-Spam
-- Zrušená macra oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy
-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime 3d+ nepočítáme noční restarty pro nové věci na server
Web - Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine
Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.
Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě
Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.eu
patch
(Adéla, 25. 5. 2011 16:13)ahoj budu si kupovat catalysm a potřebuju nějaký free server, kterej je dobrej, jestli někdo nějaký zná a jaký je pro catalysm patch pls odepište nebo napište na E-mail adelinka.fricka@seznam.cz děkuju za odpověď
Re: patch
(James-fairplay, 9. 1. 2013 17:25)Nemůžeš hrát na free serveru z WoW, které si koupíš -.-
pocte mi z mojim dridem
(bubex 1564894, 13. 5. 2011 6:25)fakt prosim pomoc mam drida 71 level kalgula. tak se jmenuje a máma ani táta nemaji money na karte. a cataclysm se musi platit? tou kartou ja mam ten cataclysm ale sem debil takze to nevim.
aaaaaaaaaa
(honza, 31. 10. 2010 19:22)ted bude wowko horsi protoze hazdy bude hybrid a vsechno si bude moct udelat sam...to uz rovnou nemusi byt PvP..
... :-)
(Jonny, 27. 9. 2010 12:06)Ahoj, máš asi nejlepší blog o WoW na kterém jsem asi byl :) I ty novinky o Cataclysmu, dověděl jsem se asi 80% nových věcí o Cata... Jen tak dál a budeš u mě mezi elitou :)
Beta se uz instaluje :-D
(Rackon, 5. 6. 2010 13:58)pokud nechcete platit ua WOW a chcete byt gm uz existuje alpha server Caclysmu :-D link: http://cataclysm.holymord.cz/
wow.psycho-project.eu
(wow.psycho-project.eu, 13. 8. 2014 11:01)